وکیل در مشهد ⚖️ مجمع وکلای دادیاران
image

وکیل در مشهد ⚖️ مجمع وکلای دادیاران

   ارتباط با برترین وکلای دادگستری در شهرستان مشهد
  • وکلای متخصص و متعهد
  • بیش از هزار پرونده موفق
  • پاسخگویی تلفنی شبانه روزی
فهرست عناوین
۴.۶/۵ - (۲۵ امتیاز)

شما به صفحه ارتباط با وکیل مشهد وارد شده اید. این وبسایت با همکاری تعداد زیادی از وکلای پایه یک دادگستری مشهد، بزرگترین مجموعه حقوقی در شهرستان می باشد. اگر از شما شکایتی شده است، قصد طرح دعوا و شکایت دارید و یا درگیر پرونده قضایی شده اید که نیاز به وکیل دادگستری در مشهد دارد با شماره تماس های وبسایت ارتباط برقرار کنید. همچنین جهت اطلاعات بیشتر شامل نحوه ارتباط با بهترین وکیل مشهد ، شماره تماس های وکلای شهر مشهد ، ارتباط با وکیل خانم در مشهد ، لیست وکیل در مشهد و … مطالب زیر را بخوانید.

لازم به ذکر است لیست وکلای این وبسایت بر اساس تخصص و تجارب دسته بندی شده است. این تخصص بر اساس سابقه وکالت، حضور در مراجع قضایی، فعالیت کافی در زمینه تخصصی و ارتباط با موسسات حقوقی و نهادهای زیر نظر قوه قضائیه رده بندی میشود.


نحوه انتخاب بهترین وکیل در مشهد

چگونه ✔️ بهترین وکیل مشهد را انتخاب کنیم؟ با توجه به رویه های پیچیده دادگاه های ایران، وکلای مجرب اعتقاد دارند، باید در زمینه تخصصی فعالیت کنند. چه بسا که آشنایی با شعبات مراجع قضائی، قضات پرونده و رویه های قانونی، شانس موفقیت وکیل را بیشتر می کند. وکیلی که تخصصی در زمینه خانواده فعالیت می کند، تمرکز بیشتری به پرونده های طلاق و مهریه دارد تا وکلای کیفری که بیشتر در امور کیفری نظیر جرایم و دیات فعالیت میکنند. لذا جهت انتخاب بهترین وکیل مشهد بهتر است سوابق وی را جویا شوید. اگر به دنبال بهترین وکیل در مشهد هستید در ادامه مطلب همراه باشید.

چرا دادیاران بهترین وکیل مشهد را دارد ؟

✅ نگران هزینه های وکالت نباشید. حق الوکاله پرونده های حقوقی بر اساس تعرفه دادیاران و حداقل عرف کانون وکلا درنظر گرفته شده است .

✅ پرداخت حق الوکاله دارای شرایط می باشد. شرایط پرداخت شامل تسویه در پایان رای نهایی و یا پرداخت به صورت چند مرحله بدون

✅ دادیاران با وکلای با تجربه همکاری میکند. حداقل تجربه عملی وکلا در دادیاران ۵ سال الی ۲۵ سال می باشد.

✅ وکلای دادیاران در زمینه های کیفری ، حقوق عمومی و خانواده تخصصی فعالیت میکنند.


وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد، به وکیلی گفته میشود که دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری صادره از کانون وکلا و یا مرکز وکلای قوه قضائیه می باشد. وکلای پایه یک دادگستری صلاحیت وکالت در کلیه امور حقوقی، کیفری و دادگاه انقلاب را دارند. شهرستان مشهد با بیش از سه میلیون جمعیت و به عنوان دومین شهر پهناور ایران دارای وکلای متخصص در تمام حوزه های حقوقی می باشد. سالانه وکلای زیادی از سوی کانون وکلای استان و مرکز وکلای قوه قضائیه پروانه وکالت اخذ می کنند. لذا موکل با درایت و تمرکز بر موضوع پرونده می تواند وکیل خود را به راحتی انتخاب کند. در این میان می توان از مجموعه های حقوقی کمک گرفت.

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

وکیل خوب در مشهد

وکیل خوب در مشهد نیاز دارید ؟ نگران پرونده و یا مشکل حقوقی خود هستید ؟ اشتباه در برخی از پرونده های حقوقی ضرر مادی و معنوی جبران ناپذیری در پی خواهد داشت. با توجه به وسعت شهرستان، انتخاب وکیل خوب مشهد شاید پرچالش باشد. جهت ارتباط با وکلای این مجوعه لازم است با یکی از شماره های داخل وبسایت تماس بگیرید. دادیاران با بیش از ده سال سابقه وکالت کلیه دعاوی حقوقی، اماده معرفی وکیل خوب در مشهد به شما همشهریان عزیز می باشد.

وکیل خوب در مشهد

وکیل خوب کیست ؟

وکیل خوب ضمن اشراف به بخش های مختلف رشته وکالت باید از مهارت های نرم مانند ارتباط بالا ، تحلیل بررسی ، تحقیقات ، فن بیان برخوردار باشد. پیش از ان مولفه های شخصیتی از جمله تعهد و صداقت ، خصوصیات یک وکیل خوب را رقم میزند.

قبل از جلسه مشاوره با وکلا :


اگر می خواهید نتیجه بهتری از جلسه مشاوره با وکیل مشهد بگیرید به موارد زیر توجه کنید:

✅ زمان مشاوره را به صورت دقیق تنظیم کرده و به موقع در جلسه حضور یابید.

✅ قبل از مراجعه یک بار به طور کامل مشکل حقوقی خود را بررسی کرده و چالش های لازم را بیابید تا در صورت لزوم بر روی آن ها متمرکز شوید.

✅ سعی کنید نکات مهم موضوع حقوقی خود را یادداشت کرده و مکتوب نمایید. این کار باعث می شود تا از فراموش کردن اولیت های خود در جلسه کم کنید.

✅ در ابتدا جلسه وارد جزئیات نشوید و موضوع را به طور کلی شرح دهید.


وکیل حقوقی در مشهد

وکیل حقوقی در مشهد ! ویژگی های وکیل حقوقی کدام است؟ شما چه انتظاراتی از وکلای حقوقی دارید؟ در کدام امور نیاز مبرم به وکیل حقوقی در مشهد داریم؟  تا به حال به وکیل حقوقی در مشهد مراجعه کرده اید ؟

وکلای حقوقی مشهد به وکلای فعال در امور حقوقی اطلاق میگردد. میتوان گفت دعاوی حقوقی زمانی مطرح میشود که افراد برای پیگیری حق خود و جبران خسارت ناشی از نقض این حقوق طرح شکایت مینمایند. دعاوی حقوقی به نوبه خود گستردگی زیادی دارد. از دعاوی امور خانواده تا دعاوی غیر کیفری املاک اراضی، مطالبات، دعاوی تقسیم ترکه، امور کار و … جزو امور حقوقی محسوب میشوند. لذا وکیل حقوقی در مشهد به صورت تخصصی در زمینه مشخص قبول دعاوی مینمایند.


به چه وکیلی نیاز دارید ؟

با توجه به گستردگی دعاوی حقوقی تخصص وکلا در این زمینه گسترده شده است. وکلای باتجربه معمولا در یک یا چند زمینه تخصصی فعالیت حقوقی داشته و پرونده میپذیرند.

⚖️ وکیل امور خانواده در مشهد

دادگاه های خانواده در سالهای اخیر با توجه به امار بالای طلاق به یکی از شلوغ ترین مراجع قضایی تبدیل شده است. دادیاران یک دفتر تخصصی حقوقی خانواده در مشهد دایر کرده است. این دفتر همه روزه پاسخگوی مراجعین محترم خواهد بود. جهت مراجعه به وکلای دعاوی خانواده از جمله طلاق، نفقه، مهریه، حضانت و ملاقات فرزند و … به صفحه وکیل خانواده در مشهد مراجعه کنید.

⚖️ وکیل املاک و اراضی و مستقلات در مشهد

بدیهی است با توجه به پیچیده بودن دعاوی املاک و اراضی نیاز به متخصصین این حوزه ضروری است. یادتان باشد با یک دادخواست و یا دفاع اشتباه در پرونده ملکی دچار ضرر و زیان مهلکی خواهید شد. چنانچه قصد طرح دعاوی مرتبط با املاک و اراضی را دارید یا علیه شما چنین اقدامی صورت گرفته است، به صفحه وکیل متخصص ملکی در مشهد وارد شوید.

⚖️ وکیل امور ارث و انحصار وراثت در مشهد

دعاوی مرتبط با ارث از شکایات معمول دادگاه ها و شوراهای حل اختلاف می باشد. اگر نیاز به وکیل متخصص این حوزه دارید به صفحه وکیل امور ارث و میراث در مشهد مراجعه کنید.

⚖️ وکیل متخصص امور کیفری در مشهد

وکلای متخصص در امور کیفری ما تجربه بسیار زیادی در امور حقوق جزایی و کیفری دارند و به صورت تخصصی بر روی پرونده های کیفری فعالیت کرده اند. با توجه به حساسیت پرونده های کیفری و درک تاثیر زندگی شخصی افراد در پی نتایج پرونده، وکلای دادیاران در چند جلسه به جمع اوری اطلاعات و بررسی پرونده میپردازند.

مطالعه پرونده در این مجموعه امری متداول است و وکیل موظف است قبل از امضای قرارداد وکالت، به شعبه رسیدگی مراجعه و پرونده را مورد مطالعه قراردهد. شایان ذکر است طبق امار سالانه این مجموعه، دفاع بیش از ۹۰ درصد پرونده های کیفری با موفقیت همراه بوده است. این بدان معناست که وکلای دادیاران همواره سعی کرده اند صداقت و تعهد را پیشه حرفه خود قراردهند. لذا در صورتی پرونده شمارا قبول خواهند کرد، که احتمال موفقیت بیش از ۵۰ درصد داشته باشد. جهت ارتباط به صفحه وکیل کیفری در مشهد وارد شوید.

⚖️ وکیل دعاوی کار در مشهد

روابط بین کارگر و کارفرما که در قانون کار مطرح شده است جزو مسائل مهم و پرکاربرد این روزها به حساب می اید. برخی مواقع اختلاف بین کارفرما و کارگر به حدی میرسد که طرفین مجبور به طرح شکایت حقوقی میشوند. در صورت نیاز به وکیل قانون کار در مشهد کلیک کنید.


لیست ۱۲ تایی بهترین وکلای مشهد

در صورتی که به هر دلیلی مایل هستند تا وکیل مورد نظر خود را از میان وکلای شهرستان مشهد​​​​​ انتخاب کنید، ما لیست ۱۲تایی از بهترین وکلای مشهد را برای شما فراهم کرده ایم. حداقل سابقه وکلای نامبرده ۵ سال بوده در کارنامه خود نتایج درخشانی دارند.

اقای محمد علی پور نظر⚖️ دعاوی کیفری ، دیوان عالی
اقای دکتر مصطفی مهرابادی⚖️ امور ثبتی حسبی املاک اراضی حقوق عمومی
اقای دکتر محمد احمدی⚖️ حقوق عمومی ، انحصار وراثت ، دعاوی خانواده
خانم مریم نوروزی⚖️ دعاوی خانواده ، انحصار وراثت ، قانون کار
خانم جمیله ایروانی⚖️ دعاوی خانواده ، حقوق عمومی ، ثبتی
اقای جواد زینعلی⚖️ حقوق عمومی ، دعاوی کیفری ، انحصار وراثت
اقای بهروز احمد بیگی⚖️ دعاوی تجاری ، بیمه و مالیات و امور شرکتها
اقای قره باغ هروی⚖️ حقوق عمومی ، انحصار وراثت ، دعاوی خانواده
خانم سپیده شهریاری⚖️ حقوق عمومی ، دعاوی خانواده
جمال اسدبیگی⚖️ کیفری ، مواد مخدر
سید علی ربیعی⚖️ حقوق عمومی ، انحصار وراثت ، دعاوی خانواده
سامان رحمانی نسب⚖️ املاک و اراضی ، امور ثبتی
mashlawyer-cta

نیاز به وکیل دادگستری دارید ? با ما تماس بگیرید

دادیاران همچنین در زمینه های تخصصی از جمله امور املاک و اراضی، دعاوی کیفری، امور کار و کارگر دارای وکلای متخصص می باشد. در صورتی که نیاز به لیست وکلای مشهد دارید و یا به دنبال وکیل خاصی میگردید به دایرکتوری وکلای دادیاران مراجعه کرده و یا با شماره های مجموعه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

دادیاران با ۴ دفتر اصلی در سطح شهر مشهد تقریبا کلیه امور حقوقی از جمله امور خانواده، کیفری، دیات، املاک و اراضی ، را پوشش می دهد. سیستم مدیریت دادیاران به نوعی تنظیم شده تا در اسرع وقت پاسخگوی مراجعین باشد. سیر اجرایی پرونده در کنار وکیل اجرایی، مدیر وکلای دادیاران نیز بر روی پرونده مدیریت می کند. در نظر داشته باشید دادیاران وکلای خود را از بین صدها وکیل در سراسر شهرستان که دارای توانایی و شایستگی مناسب هستند انتخاب نموده است.

وکیل حقوقی در مشهد
واتس اپ دادیاران
اینستاگرام دادیاران

وکیل خانم در مشهد

تجربه نشان میدهد وکلای خانم در بسیاری از پرونده های حقوقی از جمله امور مربوط به خانواده، طلاق و مهریه و نفقه و حقوق عمومی موفق عمل کرده اند. در مجموعه حقوقی دادیاران بسیاری از پرونده های حقوقی و کیفری توسط وکیل خانم در مشهد وکالت میگردد. همچنین برخی از افراد به دلایلی شخصی با وکیل خانم راحتتر می باشند. بهترین وکیل خانم مشهد را از دایرکتوری وکلای ما جستجو کنید. خانم ها مریم نوروزی ، مهلا واحدی ، جمیله ایروانی ، عاطفه میرشاهی و … جزو وکلای خانم مجموعه می باشند. اگر برای حل مشکل حقوقی خود نیاز به وکیل خانم دارید با شماره های انتهای صفحه تماس بگیرید.

وکیل خانم در مشهد

شماره تلفن وکیل در مشهد

شماره وکیل مشهد جهت ارتباط مستقیم در انتهای این صفحه قرار گرفته است. معمولا قبول دعاوی حقوقی توسط وکلا نیاز به یک مرحله مشاوره و سپس در صورت لزوم مطالعه پرونده دارد. لذا پس از تماس با شماره های مجموعه با وکیل مربوطه جلسه مشاوره حقوقی تنظیم می گردد. وکیل پس از بررسی ابعاد پرونده، به شما مشاوره تخصصی حقوقی ارائه میدهد. پس از آن وکلای دادیاران شرایط وکالت پرونده و سایر جزئیات را برای شما شفاف میکند. سپس قرارداد خصوصی تنظیم و پرونده شما در کارتابل اجرایی مجموعه قرار میگیرد. به دنبال شماره وکیل در مشهد هستید ؟ با شماره های زیر تماس بگیرید.


جستجوی وکیل در مشهد

در جستجوی وکیل دادگستری در مشهد هستید؟ وکلای دادیاران در کلیه امور حقوقی کیفری و ثبتی مشکل شمارا برطرف خواهند نمود.

با توجه به گستردگی دعاوی حقوقی در سطح شهرهای بزرگی مثل مشهد طبیعتا درصد زیادی از برترین وکلای ایران در این شهر فعالیت دارند. لذا با جستجو وکیل مشهد و بررسی رزومه انها میتوانید متخصص موضوع حقوقی خود را شناسایی کنید. جستجو وکیل در مشهد متن خود را بنویسید.

 
 
میزان حق الوکاله وکیل در مشهد چقدر است ؟

حق الوکاله وکلا میزان مشخصی ندارد. اما طی آیین نامه وکالت به صورت عرفی مشخص شده است. وکلا با توجه به سختی پرونده ان را تعیین میکنند.

برای عقد قرارداد وکالت باید به دفتر حقوقی مراجعه کرد ؟

خیر. با وجود قرارداد الکترونیک وکالت، نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد. وکیل از طریق سامانه جامع وکلا به صورت غیر حضوری قرار الکترونیک را ارسال و موکل توسط سامانه پیامکی ان را تایید میکند.


وکیل کیست ؟

وکیل کسی است که از طرف شخصی چه حقوقی یا حقیقی و به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود.

در ایران وکیل دادگستری پس از قبولی در ازمون وکالت و سپری نمودن دوره ۱۸ ماه کار اموزی و ازمون های نهایی تشریفات سوگند را انجام میدهند. پیش نیاز دریافت پروانه وکالت مدرک لیسانس حقوق یا حقوق فقه می باشد. پروانه وکالت در حال حاضر از سوی کانون وکلا و مرکز وکلای قوه قضائیه صادر میگردد. 

وکیل مشهد رایگان

حق الوکاله وکلای دادیاران بر اساس عرف کانون وکلا و قانونی محاسبه میگردد . با این حال برخی توانایی پرداخت هزینه وکالت را ندارند و به دنبال وکیل رایگان در مشهد می باشند. این افراد میتوانند با مراجعه به دفتر مرکزی کانون وکلای مشهد واقع در بلوار قاضی طباطبائی ” اداره معاضدت کانون وکلا  ” درخواست وکیل معاضدتی نمایند. وکیل معاضدتی به صورت رایگان وارد پرونده می شود و از موکل هزینه وکالت دریافت نمیشود. توجه داشته باشید در این شرایط موکل باید بی بضاعتی خود مبنی بر عدم توانایی پرداخت حق الوکاله با ارائه مدارک احراض نماید.

4.6/5 - (25 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲۰ دیدگاه ثبت شده است.

  1. من بروجردم مشهد ازم شکایت کلاهبرداری الکی شد. بدون اینکه وکیلمو ببینم دییروز ابلاغ منع تعقیب اومد. اگه میخاستم بیام مشهد کلی هزینه باید میدادم . متشکرم از مجموعه خوبتون .

  2. سلام . شما کارای ملکی هم انجام میدید ؟ سندم به مشکلخورده نیاز به نامه دادگاه دارم .

  3. من شوهرم به جرم قتل غیر عمد زندانه. دعوا بوده و دوربینام مشخصه اول طرف مقابل حمله میکنه. اما طرفمون میگه قصاص میخایم .یک وکیل خوب میخام تورو خدا کمکمون کنید .

  4. مرسی از خانم نوروزی ، رای بدوی دادگاه اومد و دادگاه به نفع من رای داد. متشکرم از پیگیری شما.

  5. هزینه های اینجا خوبه نسبت به وکلای دیگه . وکیلای مختلفی تو همه زمینه ها دارن که میشه انتخاب کنین. پرونده من خلع ید بود که خوشبختانه رای قطعی گرفتم.

  6. پرونده مهریه منو اقای احمدی انجام دادن خیلی طول کشید . اخرشم فقط دو دانگ خونه ای که توقیف کردیم دادگاه قبول کرد . واقعا مهریه چیز الکی شده . میخاید ازدواج کنین به هوای مهریه نباشین . البته وکیلم خوب بودم و رازی هستم.

  7. سلام پروندم مستثنیات دین هست. پیش هر وکیلی رفتم گفتن تا ده درصد حق الوکاله میگیرن که مبلغ خیلی زیادی میشه. تازه اولشم یک چیزی میگرن . اینجا با چهل تومان برام کامل انجام دادن. ده درصد ملک میشه حدودا ۳۰۰ میلیون بعضی از وکیلام فقط پول براشون مهمه.

  8. شوهرم گذاشته رفته دوساله هیچی بهمون نداده . برای مهریه وکیل گرفتم یک ساله درگیره و نتیجه ای نگرفتم .پس مهریرو برای چی میبندن . یکی بهم بگه الان خرج دوتا بچرو از کجا بیارم ?

    • با سلام سیستم مدیریت وکالت و پاسخگویی مراجعین در دادیاران به نحوی تنظیم شده است که وکیل مرتبط با موضوع موکلین با توجه به نیاز و توانایی مالی فرد به وی معرفی گردد. همچنین دادیاران دارای برد
      ممیزی می باشد که بهترین وکلا را بر اساس تخصص ، توانایی (نتایج پرونده ) و تجربه ممیزی میکند.

  9. سلام متشکر از مجموعه خوبتون ، من پرونده ای رو به اقای کمالی دادم و تا نتیجه همراهیم کردن و رازی هستم

  10. سلام حسابهای بانکیم بسته شده ، پیگیری از بانک بهم گفتن فردی از مشهد پلیس فتا حساباتون رو بسته ، من تهران هتسم باید چیکار کنم ، اصلا این فرد رو نمیشناسم

  11. پسرم۱۷سال داردزن صاحبکارش بهش زنگ میزندکه ماشینش راازدرمغازه ببردتوی پارکینگ وپسرم بدون گواهینامه ماشین رابه پارکینگ خانه میارددرراه تصادف میکندضمن واردشدن جراهات بدنی به خودش العان زنه شکایت کرده۴۳میلیون فاکتورآورده حالاموندم بااین زن خدانشناس چکارکنم زنم سرطان داره خودم بیکارم مستاجرم تحت پوشش کمیته امدادم این فاکتورهای الکی این زن زندگی ماراخراب میکنه

    • با سلام ، سوالات حقوقی خودتون رو در صفحه سوالات حقوقی مطرح کنید . در خصوص شکایت طرف مقابل از شما بهتر است موضوع طی شکایت حقوقی پیگیری شود تا فردا روزی به مشکل نخورید