نحوه شکایت از اداره پست

۲۱ اسفند, ۱۴۰۰ 0 مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
شکایت-از-پست
به این مطلب امتیاز دهید

مدت زمان تخمینی مطالعه: ۳ دقیقه

چطور می توان از اداره پست شکایت کرد؟

مرجع صالح برای رسیدگی به شکایت از اداره پست کدام است؟

به چه دلایلی می توان علیه این مرجع اداری طرح شکایت طرح نمود؟

همانطور که می دانید از طریق اداره ی پست می توان کالا یا هر چیزی که بخواهید را به قسمت های مختلف کشور ارسال نمایید. گاهی اوقات پیش می آید که مرسوله ی شما گم شود یا دیر به دست خودتان یا طرف مقابلتان برسد یا در طی مسیر تخریب شود، در این شرایط شما می توانید علیه اداره پست دعوی مطرح کنید و از آن شکایت کنید. همچنین ممکن است بسته ی پستی را به شخص غیر اصلی تحویل داده باشند و این موضوع درد سرهایی را برای افراد ایجاد نماید. خوشبختانه شما می توانید از این مرجع اداری به دلیل مشکلات پیش آمده شکایت کنید یا اینکه تخلفی اگر اتفاق افتاده است، آن را به اداره پست گزارش دهید.

چگونه می توان علیه اداره ی پست شکایت نمود؟


در واقع برای شکایت علیه پست لازم نیست که به دادگاه یا مرجع خاصی مراجعه نمایید. بلکه خود اداره ی پست برای طرح شکایت سامانه ای را طراحی نموده است. جهت ثبت شکایت و پیگیری شکایت خود باید از طریق سامانه Eop.post.ir اقدام نمایید. هر فردی که نسبت به اقدامات اداره ی پست شکایتی داشته باشد می تواند به این سامانه مراجعه نماید و اقدام به طرح موضوع مورد شکایت خود نماید.

هنگامی که شما از طریق مرورگر خود به آدرس سامانه Eop.post.ir مراجعه نمایید در صفحه ی اول سایت قسمتی را تحت عنوان ثبت شکایت مشاهده می کنید.

بعد از ورود به قسمت ثبت شکایت، شما باید در صفحه ی بعدی قسمت مشتریان را انتخاب نمایید.

و بعد گزینه ی “بیشتر از ۷۲ ساعت از ارسال مرسوله من می گذرد و مایل به ثبت شکایت می باشم، یا شکایت دیگری دارم” را انتخاب نمایید.

سپس با توجه به موضوع شکایت خود باید محل اطلاعات خواسته شده را پر نمایید.

نحوه شکایت به پلیس فتا

شکایت از گران فروشی

چگونه می توان شکایت خود را پیگیری نمود؟


جهت پیگیری شما مجددا باید به سامانه بالا وارد شوید و در صفحه ی اول سایت قسمت پیگیری شکایت را انتخاب نمایید. در صفحه ای که برای شما باز می شود، کد ملی و شماره پیگیری را وارد نمایید. در اینجا می توانید اطلاعات مربوط به شکایت خود ار مشاهده نمایید.

مشاوره فوری با وکیل

همین حالا با وکیل دادگستری صحبت کنید

درخواست مشاوره تلفنی

خرید و فروش املاک با وکالت نامه

خرید و فروش املاک با وکالت نامه مزایا و معایبی دارد که افراد بر اساس شرایط خود ممکن است این راه را برای معامله انتخاب نمایند....

در چه جرائمی دیه پرداخت می شود؟ نرخ دیه درسال ۱۴۰۳

دیه چیست ؟ در چه مواردی دیه پرداخت می شود؟ انواع دیه در قانون مجازات نرخ دیه درسال 1403 مهلت پرداخت آن چقدر...

طلاق بائن چیست؟

زمانی که زن و شوهر تصمیم به جدایی می گیرند، اقدام به طلاق می کنند. طلاق از حیث قابل رجوع بودن به دو دسته ی بائن و رجعی تقسیم می...

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰ دیدگاه ثبت شده است.