قوانین و مقررات استفاده از مشاوره حقوقی دادیاران

استفاده شما از مشاوره حقوقی دادیاران به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

دریافت خدمات حقوقی بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

کاربران باید هنگام ثبت درخواست مورد نظر خود، فرم درخواست را با اطلاعات صحیح و به طور کامل پر نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، درخواست کاربر قابل پیگیری نخواهد بود.

کاربران باید شماره تماس اعلامی را به درستی وارد کنند. این شماره تماس باید فعال و در دسترس باشد. در صورت مشکل در هر یک از موارد فوق مسئولیتی بر عهده این وبسایت نخواهد بود.

تماس مشاورین حقوقی با کاربران حداکثر یک ساعت پس از پرداخت تعریف شده است. با این حال به دلیل برخی شرایط و نوع درخواست و یا ترافیک مشاوره این ساعات میتواد متفاوت باشد. لذا دادیاران مسئولیتی در قبال سرعت عمل پاسخگویی نمیتواند داشته باشد.

مدت زمان مشاوره حقوقی به طور معمول یک ربع می باشد. با این حال مشاوران حقوقی دادیاران حدالامکان سعی میکنند در تماس تلفنی بدون محدودیت زمانی مشکل شمارا برطرف کنند.

در صورت عدم رضایت از مشاوره دریافتی، کاربران میتوانند با تماس با شماره پشتیبانی و اعلام علت عدم رضایت خود، با کارشناس جدید مشاوره داشته باشند. با این حال عودت وجه مشاوره به دلایل سیستمی امکان پذیر نمی باشد.

مشاوران حقوقی

مشاورین حقوقی دادیاران شامل گروه های زیر می باشند :

وکلای پایه یک دادگستری دارای پروانه وکالت دادگستری از کانون وکلا و یا مرکز وکلای قوه قضائیه

وکلای کار اموز ( پایه دو دادگستری ) با مدرک فنی مشاوره حقوقی.

کارشناسان حقوقی از دانشگاه های معتبر کشور با حداقل سه سال سابقه مشاوره حقوقی و مدرک فنی مشاوره حقوقی تخصصی .

کارشناسان فنی (حسابداری ، املاک و اراضی ، ای تی و …) دارای مدرک فنی مشاوره حقوقی برای موارد تخصصی.

بازنشستگان قوه قضائیه با مدرک حقوقی یا قضایی، فوق دیپلم به بالا .

روش های پرداخت

      روش های پرداخت در سامانه دادیاران به شرح زیر می باشند :

  • پرداخت به صورت آنلاین
  • پرداخت به کارت یا حساب بانکی

مالکیت معنوی

مالکیت معنوی مطالب و محتوای وبسایت دادیاران شامل قانون حق تکثیر بوده و متعلق به همین مجموعه می باشد.

حریم شخصی افراد

هیچ یک از اطلاعات وارد شده توسط کاربران و همچنین اطلاعات اعلان شده به صورت تلفنی منتشر نخواهد شد و به صورت کامل نزد ما محفوظ خواهد ماند. برخی از اطلاعات پایه‌ای شما مانند آدرس IP توسط سرویس‌های آمارگیری (ازجمله Google Webmasters و Google Analytics) جمع آوری خواهند شد که فقط و فقط برای افزایش رضایت کاربران از این وب سایت استفاده قرار خواهند گرفت. اطلاعات غیرحساس مانند نام، نام خانوادگی ممکن است در قسمت‌های مختلف سایت از جمله قسمت نظرات به صورت عمومی نشان داده شوند.

در صورت نیاز به ارسال اوراق قضایی به مشاورین حقوقی دادیاران جهت بررسی بیشتر از کانال اصلی وبسایت استفاده گردد. نام این کانالهای ارتباطی در وبسایت قرار داد.

وبسایت حقوقی دادیاران به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر، واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.