وکیل کارگر و کارفرما در مشهد
image

وکیل کارگر و کارفرما در مشهد

در صورتی که نیاز به وکیل پایه یک دادگستری در مشهد دارید با ما در ارتباط باشید.  
  • وکیل پایه یک دادگستری
  • بیش از ده سال سابقه وکالت

ایا با کارگر یا کارفرمای خود دچار مشکل حقوقی شده اید؟

کارفرما تهدید به اجرا گذاشتن سفته های ضمانت شما کرده است؟

حقوق خود را دریافت نکرده اید؟

کارگر تعهدات خود را انجام نداده است؟

ایا در این زمینه نیاز به مشاوره حقوقی دارید؟

مجموعه ی حقوقی دادیاران متشکل از بهترین وکلا در زمینه ی روابط بین کارگر و کارفرما، می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

کارگر، کارفرما و مدیر کیست ؟


از نظر قانون کار، کارگر کسی است که به هر عنوان در مقابل دریافت حقوق و سایر مزایا به درخواست کارفرما کار می کند. تمامی افرادی که مشمول این  تعریف باشند، از نظر قانون، کارگر محسوب می شوند و فرقی میان سرایدار و یا یک کارشناس حسابداری نیست.

کارفرما نیز شخصی است که کارگر به درخواست و به اعتبار او در مقابل دریافت حقوق و سایر مزایا کار می کند. مدیر و مسئول هر کارگاه و یا مجموعه حقوقی یا حقیقی هم ،به نوعی نماینده کارفرما محسوب می شوند.

موضوعات دعاوی بین کارگر و کارفرما چیست؟


تقریبا اکثر پرونده های طرح شده در مراجع حل اختلاف موضوع اداره کار، علیه کارفرما می باشد.

موضوعاتی همچون مطالبه حقوق و مزایا (حق اولاد،حق مسکن،خواربار) سنوات، عیدی و پاداش، حق بیمه، بیمه بیکاری، اضافه کاری، مانده مرخصی، اختلاف راجع به زمان استفاده از مرخصی، فسخ قرارداد، اخراج، اعتراض نسبت به تغییر شرایط کار معمولی ترین دعاوی مطرح شده بین کارگر و کارفرما می باشد.

معمولا دعاوی مطروحه از سوی کارفرما خارج از شورای حل اختلاف بوده مبنی بر خسارت، سرقت، خیانت در امانت و … می باشد که در دادگاه های حقوقی و کیفری مطرح می شود.

واتس اپ دادیاران

وکیل کارگر و کارفرما در مشهد


وکلای متخصص دادیاران در حوزه جدیدترین قوانین ایین دادرسی کار و کارگر تخصص دارد. هم کارگر و هم کارفرما می توانند با مراجعه اولیه به دفاتر و یا تماس با شماره تلفن های مجموعه مشکل خود را بیان کنند. اپراتور شما راهنمای و به یکی از وکلای متخصص در زمینه روابط کار ارتباط میدهد.

وکیل قانون کار

وکیل قانون کار


با توجه به پیچیده شدن روابط میان کارگرو کارفرما و افزایش بنگاه های اقتصادی و همچنین نیاز به تعامل بیشتر میان نیروی کار و کارفرمایان رعایت حقوق کارگر و کارمند در نظام اقتصادی و حقوقی کشور مورد توجه زاید قرار گرفت.

لذا در سال ۱۳۶۹ مجلس شورای اسلامی قانونی را تحت عنوان قانون کار جهت تنظیم روابط کارگران و کارفرمایان تصویب نمود و مرجع رسیدگی به این قانون را مراجع شبه قضایی ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار داد. این قوانین تا کنون همواره در حال تغییر و به روزرسانی می باشد. وکلای فعال در حوزه قانون کار همواره در تلاش جهت احقاق حق و حقوق کارگر و کارفرما در مراجع صالح هستند.

وکیل متخصص اداره کار در مشهد


تسلط کامل به قانون کار و آیین دادرسی از مواردی است که وکیل کارگر و کارفرما باید به اشراف کامل داشته باشد. همچنین وکیل کارگر و کارفرما باید به آیین دادرسی دیوان عدالت اداری تسلط کافی داشته باشد.همچنین با توجه به احتمال ایجاد پرونده حقوقی و کیفری وکیل اداره کار باید به سایر قوانین حقوقی و کیفری اشنایی داشته باشد.

بهترین وکیل اداره کار


وکیل کارگر در مشهد وکیل کارفرما در مشهد ، وکیل اداره کار در مشهد وکیل قانون کار در مشهد وکیل حوادث حین کار

کلام آخر

وکیل اداره کار در شهرستان مشهد یکی از خدمات وکیل در مشهد توسط مجموعه حقوقی وکلای دادیاران به عنوان مرجع وکیل ایران می باشد. خدمات تلفنی و اینترنتی دادیاران به صورت ۲۴ ساعته بوده و کارشناسان ما همه روزه اماده پاسخگویی می باشند.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰ دیدگاه ثبت شده است.