مشاوره حقوقی در مشهد
image

مشاوره حقوقی در مشهد

   مشاوره حقوقی در مشهد با وکلای دادگستری
  • مشاوره تخصصی کلیه امور حقوقی، کیفری ، خانواده
  • مشاوره به صورت حضوری و تلفنی
  • قبول دعاوی حقوقی و کیفری

مجموعه حقوقی دادیاران متشکل از کارشناسان و وکلای پایه یک دادگستری ومشاوران حقوقی در مشهد می باشد.

خدمات مجموعه حقوقی دادیاران به چهار گروه تقسیم می شود:

  • مشاوره و پشتیبانی حقوقی
  • قبول وکالت دعاوی حقوقی، کیفری، تجارت، خانوادگی
  • خدمات وکالت کاری و اداری
  • تنظیم اسناد و اوراق قضایی

همچنین دادیاران دارای سه دفتر حقوقی تخصصی در سطح شهر مشهد می باشد که همه روزه به غیر از روزهای تعطیل پاسخگوی شما مراجعین محترم می باشد. لیست دفاتر وکالت دادیاران در مشهد .

دادیاران در دوره محدودیت های کرونایی و مراقبت بیشتر از سلامت همشهریان عزیز، شرایطی را در نظر گرفته است تا بدون حتی یک جلسه حضور، بتوانند امور حقوقی خود را انجام دهند. همچنین بدون مراجعه به دفاتر ما با اعطای وکالت کاری کلیه امور توسط وکلای مجموعه دادیاران انجام می گیرد. مجموعه حقوقی دادیاران شرایطی را جهت بهبود مشاوره مجازی و تلفنی، تبادل مدارک به صورت اینترنتی و جلسات انلاین و … در نظر گرفته است.

مشاوره حقوقی رایگان در مشهد

شرایط مشاوره حقوقی حضوری در مشهد


در صورتی که نیاز به مشاوره حقوقی در شهرستان مشهد به صورت حضوری دارید می توانید با یکی از شماره تماس های دادیاران در مشهد تماس گرفته و یا از طریق واتس اپ درخواست خود را ارسال کنید.

شماره تماس های مشاوره حقوقی در مشهد در انتهای این صفحه درج شده است

لازم به ذکر است وکلای دادیاران در حوزه های تخصصی املاک و اراضی، خانواده، کیفری، حقوق عمومی مشاوره تخصصی ارائه می دهند. لذا در زمان هماهنگی با اپراتور موضوع خود را بیان کرده تا از وکیل متخصص مشاوره دریافت کنید.

در راستای افزایش راندمان و هماهنگی با مراجعین محترم، خدمات انلاین شامل مشاوره حقوقی اینترنتی در نظر گرفته شده است. شما می توانید از طریق واتس اپ و اینستاگرام دادیاران مشاوره اولیه دریافت کنید. لازم به ذکر است مشاوره حقوقی انلاین صرفا در حد پرسش و پاسخ های کوتاه و مواردی که نیاز به مراجعه نباشد امکان پذیر است. البته با توجه به گستردگی مسایل حقوقی و رویه های مختلف دادگاه مشاوره تلفنی و حضوری ‍پیشنهاد میگردد.

اینستاگرام دادیاران

مشاوره حقوقی تلفنی در مشهد


مجموعه حقوقی دادیاران در راستای برنامه خدمات حقوقی جامع خود، مشاوره حقوقی تلفنی در مشهد ارائه می دهد. هدف از این خدمات سهولت رفت امد و پاسخگویی به مخاطبین در کل کشور و حتی سایر کشورها و همچنین کاهش خطرات مرتبط با اپیدمی ویروس کرونا می باشد.

مشاوره حقوقی تلفنی در مشهد

مراحل

  • تماس مستقیم با شماره تماس های مجموعه و یا ثبت درخواست
  • طرح موضوع مشاوره به اپراتور.
  • راهنمایی اولیه توسط اپراتور.
  • ارائه شماره حساب جهت واریز وجه مشاوره، تنظیم تاریخ و ساعت مشاوره.
  • تایید نهایی و تماس مراجعه کننده در زمان تنظیم شده با مشاور حقوقی

هزینه مشاوره ی حقوقی تلفنی ما به صورت نیم بها محاسبه می گردد.

اقدامات لازم قبل از مشاوره

  1. جمع بندی موضوع حقوقی در چهارچوب مشخص.
  2. مکتوب کردن سوالات و نکات کلیدی.
  3. در ابتدای مکالمه با وکیل شرحی کلی از موضوع در اختیار وکیل قرار دهید تا مشاور به کلیات اشراف پیدا کند.
  4. سعی گردد جزئیات و ابهامات خاص را در انتهای جلسه بیان کنید.
  5. به خوبی به سوالات وکیل توجه کرده و به انها پاسخ دهید.

دادیاران با توجه به شرایط بحرانی کرونا در حال حاضر، شرایط ارتباط دورادور و غیرحضوری با مراجعین و متقاضیان را افزایش داده است. افراد می توانند به راحتی با مراجعه به وبسایت دادیاران و صفحه اینستاگرام و یا کانال واتس اپی ما مشاوره حقوقی تلفنی در مشهد دریافت کنند.

واتس اپ دادیاران

مشاوره حقوقی انلاین در مشهد


جهت ارتباط انلاین ابتدا لازم است با شماره تماس های مجموعه ارتباط برقرار کرده تا به صورت انلاین با یکی از وکلای دادیاران ارتباط بگیرید. لازم به ذکر این مجموعه شرایط ارتباط و مشاوره حقوقی را به صورت رایگان در کانال واتساپی در اختیار مخاطبین قرار داده است.

شرایط مشاوره حقوقی انلاین در مشهد

در نظر داشته باشید که صرفا سوالات کلی و با جزئیات محدود را به صورت آنلاین و یا تلفنی مطرح کنید. بسیاری از امور حقوقی دارای جزئیاتی می باشد که وکیل و مشاور حقوقی صرفا به صورت حضوری می تواند آنها را بررسی کند. در صورتی که مشکلی حقوقی دارید که در ان کارشناس و وکیل نیاز به پرسش و پاسخ اساسی دارید پیشنهاد می گردد که به صورت حضوری با وکلای ما در ارتباط باشید. با این حال دادیاران تا جایی که بتواند پاسخگوی شما مراجعین محترم به صورت اینترنتی و تلفنی خواهد بود .

3.5/5 - (15 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۷۵ دیدگاه ثبت شده است.

  1. سلام اقای قاسمپورعزیزخداقوت برادر.اقای قاسمپوربنده هم میدانم بااثبات شهادت کذب شاهدازجهات اعاده دادرسی است(ماه۴۷۴قانون ائین دادرسی کیفری) دفعه قبل فرمودیدکه امکان نقض رای فعلی شماامکانپذیرنیست.خب اقای قاسمپورمیشه دلایل وعلتهایی که نقض رای دردادگاه عالی امکانپذیر نیست روبفرمائیدوبنویسید؟؟؟؟
    (اقای قاسمپورمتاسفانه وبدبختانه بعضی ازوکلامیگویندچون رای صادره مستندومستدل به گواهی پزشکی قانونی وشهادت شاهدواحدصادرشده است ولوث حاصل شده دررای به خاطروجودگوهی پزشکی قانونی و وجودشهادت شاهدواحداست که لوث ایجادوحاصل شده است ومنجربه اتیان سوگند شاکی شده است ودرقانون قضایی بدون ایجادشدن لوث شاکی نمیتواند اتیان سوگند(قسامه)کندوصرف دشتن گواهی پزشکی قانونی لوث ایجادنمیکندکه منجربه اتیان سوگند(قسامه)شاکی شوددرنتیجه اگرشهادت کذب شاهدتوسط متشاکی اثبات شودلوث حاصل شده نیزازبین میرودودلیل جدیدی است که باماده۴۷۴قانون ائین دادرسی کیفری میتواند اعاده دادرسی کندودادگاه عالی دادنامه دادگاه کیفری رانقض میکند.)

  2. سلام وعرض ادب به اقای قاسمپور-اقای قاسمپوردرجواب سوالی که پرسیده بودم فرمودیدکه اثبات مواردی ازبابت قرینه واماره قضایی بسیارضعیف است ونقض رای فعلی شماهم امکانپذیرنیست.ولی اقای قاسمپورمتاسفانه وبدبختانه بعضی ازوکلامیگویندچون رای صادره مستندومستدل به گواهی پزشکی قانونی وشهادت شاهدواحدصادرشده است ولوث حاصل شده دررای به خاطروجودگوهی پزشکی قانونی و وجودشهادت شاهدواحداست که لوث ایجادوحاصل شده است ومنجربه اتیان سوگند شاکی شده است ودرقانون قضایی بدون ایجادشدن لوث شاکی نمیتواند اتیان سوگند(قسامه)کندوصرف دشتن گواهی پزشکی قانونی لوث ایجادنمیکندکه منجربه اتیان سوگند(قسامه)شاکی شوددرنتیجه اگرشهادت کذب شاهدتوسط متشاکی اثبات شودلوث حاصل شده نیزازبین میرودودلیل جدیدی است که باماده۴۷۴قانون ائین دادرسی کیفری میتواند اعاده دادرسی کندودادگاه عالی دادنامه دادگاه کیفری رانقض میکندولی اقای قاسمپورعزیزحضرتعالی فرمودیدکه نقض رای فعلی شماامکانپذیرنیست میشه دلایلتون روبفرمائیدوبنویسید.
    بابت ضرب وجرح عمدی که شاکی پرونده بودم. دادگاه رای قطعی به دیه داد. رای دادگاه کیفری اینگونه صادر شده است:
    شاکی جهت اثبات ادعای خود به گواهی پزشکی قانونی و یک نفر شاهد استناد نمودند و علاوه بر این متشاکی در خلال اظهاراتش اجمالا به درگیری اذعان داشتند ولی منکر ضرب شاکی شدند فلهذا دادگاه با عنایت به وجود لوث و به درخواست شاکی قرار اتیان سوگند صادر و شاکی قسم یاد نمودند ضرباتی که در گواهی پزشکی قانونی قید گردیده است توسط ضربات متشاکی به وی وارد شده است فلهذا دادگاه باتوجه به شکایت شاکی وگزارش کلانتری وگواهی پزشکی قانونی وشهادت شاهدواحدواتیان سوگندازسوی شاکی ودفاع غیرموثرمتشاکی بزهکاری مشارالیه رامحرزومسلم تشخیص واستنادابه مواد۷۰۹و۷۱۴ازقانون مجازات اسلامی ومواد۳۷۴و۳۷۵و۴۲۷و۴۳۱و۴۳۳ازقانون ائین دارسی کیفری حکم به محکومیت متشاکی به دیه راداده است رای صادره حضوری وقطعی است.
    حالاسوالم این است که باتوجه به اخذدیه ومختومه شدن پرونده واینکه ضارب مراواقعاکتک زده بوداگرمتشاکی بامدارکی شکایت کندوشهادت شاهدبنده رامثلابه علت کذب بودن اثبات کندوبعدانیزباماده۴۷۴قانون ائین دادرسی کیفری اعاده دادرسی کندباتوجه به اینکه متشاکی دردادگاه درخلال اظهاراتش اجمالابه درگیری اذعان کرده ولی منکرضرب شاکی شده است(متشاکی دردادگاه گفته بوددران روزشاکی من راکتک زده است ومن شاکی راکتک نزده ام)وباعنایت به وجودلوث وصدورقراراتیان سوگندایاکل رای صادره دادگاه دردیوان عالی نقض میشودیاخیر؟

    • .سلام.وقتتون به خیر جناب عربی.الان از احتمالات دارید صحبت می فرمایید در صورت اثبات کذب بودن شهادت می توان از موارداعاده دادرسی قلمداد کرد.

  3. سلام وقتتون بخیر
    اگر مردی ۲ماه بعداز عقد متوجه شود که زن باکره نبوده است و زن خودش گفته که باکره نیست حکم قانونی آن چیست و مراحل قانونی به چه صورت باید طی شود که آسان تر باشد؟؟

    • سلام.وقتتون به خیر.یک سری شرایط لازم برای طرح دعوا شما باید توسط وکیل بررسی شود .برای کسب اطلاعات می توانید با وکلا و مشاوران مجموعه در ارتباط باشید.

    • سلام.وقتتون به خیر.یک سری شرایط لازم باید توسط وکیل بررسی شود .برای کسب اطلاعات می توانید با وکلا و مشاوران مجموعه در ارتباط باشید.

  4. سلام اقایان عزیز من چن لحظه پیش با مشاورین تماس گرفتم بسیار با ملاحظه و با اسوده خاطری و انسانیت تمام ب بنده جواب دادند خدا خیرتون بده واقعا ممنون

  5. سلام خسته نباشید…عزیز من چارپنج ساله ی مغازه رو اجاره کردم ک فقط قولنامه ی سال اول و دومم موجوده و هرسال لفظی تمدید کردیم و ب توافق رسیدیم…حالا بعد پنج سال ک از روی اعتماد من سال اخر قولنامه ننوشتم و طبق صحبتمون از اخرین قراردادمون دوماه هم رد شده ینی قانونن انتقضای مهلت مستاجری من تمومه ولی گفتن امسال هم بنشین و بمون و من کلی برنامه ریختم و چک دادم تو بازار.یکدفه اومدن که یک هفته دیگ تخلیه کن اگ نکنی حکم تخلیه میگیرم …ن اجاره ای هم عقب افتاده هرماه براشون زدم و نه مشکلی هیچ چیز خاصی نبوده و پنج سال تمام همه ازمن راضی بودن کل همسایه ها کاسبا و محله مسکونی…هرچی میگم اقای عزیز اول من پنج سال زحمت کشیدم ضرر دادم الانم تازه دارم جبران ضرر و بدهیای این مغازرو میدم این یک…دوما به یک هفته ده روز نمیتونم خالی کنم سه ماه حداقل جلو تر میگفتین که نگفتین بماند…اومدید گفتید امسال هم بمون حالا یک تومن اجاره بالا یا پایین بحرحال تو فکر و عقاید خودم باهم کنار میومدیم نکه دست منو بزارید تو پوست گردو..خواهش میکنم راهنماییم کنید میتونن بندازنم بیرون منی ک کاملا حق با منه ولی مهلت قرار دادم قانونن تمومه

  6. بابت ضرب وجرح عمدی که شاکی پرونده بودم. دادگاه رای قطعی به دیه داد. رای دادگاه کیفری اینگونه صادر شده است: شاکی جهت اثبات ادعای خود به گواهی پزشکی قانونی و یک نفر شاهد استناد نمودند و علاوه بر این متشاکی در خلال اظهاراتش اجمالا به درگیری اذعان داشتند ولی منکر ضرب شاکی شدند فلهذا دادگاه با عنایت به وجود لوث و به درخواست شاکی قرار اتیان سوگند صادر و شاکی قسم یاد نمودند ضرباتی که در گواهی پزشکی قانونی قید گردیده است توسط ضربات متشاکی به وی وارد شده است فلهذا دادگاه باتوجه به شکایت شاکی وگزارش کلانتری وگواهی پزشکی قانونی وشهادت شاهدواحدواتیان سوگندازسوی شاکی ودفاع غیرموثرمتشاکی بزهکاری مشارالیه رامحرزومسلم تشخیص واستنادابه مواد۷۰۹و۷۱۴ازقانون مجازات اسلامی ومواد۳۷۴و۳۷۵و۴۲۷و۴۳۱و۴۳۳ازقانون ائین دارسی کیفری حکم به محکومیت متشاکی به دیه راداده است رای صادره حضوری وقطعی است. حالاسوالم این است که باتوجه به اخذدیه ومختومه شدن پرونده واینکه ضارب مراواقعاکتک زده بوداگرمتشاکی بامدارکی شکایت کندوشهادت شاهدبنده رامثلابه علت کذب بودن اثبات کندوبعدانیزباماده ۴۷۴اعاده دادرسی کندبااین اوصاف به غیرازشاهدادله دیگری دررای وجودنداردایاباوجودگواهی پزشکی قانونی شاکی واینکه متشاکی درخلال اظهاراتش اجمالابه درگیری اذعان داشتندولی منکرضرب شاکی شدند(متشاکی دردادگاه گفته بوددران روزشاکی من راکتک زده است ومن شاکی راکتک نزده ام) میتواندبایکدیگربه عنوان قرینه یااماره قضایی مبنی برایجادلوث(منجربه اتیان سوگندشاکی)موردقبول دادگاه عالی قراربگیردومانع ازنقض رای شود؟(خواهشااستدعادارم جواب سوال روباتوضیح پاسخ بدید.)

  7. سلام
    ملکی را از فردی خریده و قولنامه کرده ام او هم از پدرش قولنامه کرده و خریده است و بنده جهت ملک مذکور سند مالکیت گرفته ام و بنا به اظهار بازرس اداره ثبت صدور سند با پذیرش اظهارنامه بوده غیر قابل ابطال است مگر اینکه به حریم کسی وارد شوی که بایست به نرخ روز،هزینه اش را پرداخت نمایید و پدرش هم در حال حاضر فوت کرده است
    حالا خواهرزاده های پدر فوت شده مدعی هستند که دایی آنها که فوت شده انحصار وراثت نکرده و ملک مادری آنها را فروخته و قدرالسهم خودشان دریافت نکرده اند‌
    لازم به ذکر است زمانی که داشتم سند می گرفتم اداره ثبت و اسناد از من خواست که انحصار وراثت مرحوم پدرش را به صورت استشهادیه محلی ارایه دهم و من هم این کار را کردم و تحویل اداره ثبت دادم و طبق روال قانونی از طریق درج آگهی در روزنامه و نداشتن معارض قانونی سند گرفتم واین که ورثه مرحوم خواهرش، قدرالسهم خود را دریافت کرده اند یا خیر ؟ یا اینکه مرحوم پدرشان قدرالسهم ورثه خواهرش را داده یا خیر ؟ اداره ثبت اسناد مطلبی را در این خصوص عنوان نکرد سوالم این است که آیا ورثه خواهر مرحوم پدر فروشنده می توانند ادعای ارث از من کنند به خاطر نگرفتن سهم الارث مادرشان؟ یا آیا با توجه به اینکه بنده گام به گام با عملیات و تشریفات اداری ثبت اسناد و املاک پیش رفته و سند مالکیت گرفته ام و همه چیز هم به شفافیت ارایه شده می توانند خدشه ای در سند ایجاد کنند ؟

    • سلام.وقتتون به خیر.موضوع شما دارای جزئیاتی است که می بایست توسط وکیل مجموعه بررسی گردد.میتوانید از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

  8. سلام
    ملکی به مساحت ۳۰۰ متر مربع را در روستا قولنامه ای خریدم که در ابتدای خرید نقشه ملک توسط نقشه کش ترسیم شد و ضمیمه قولنامه شد و ابعاد و اندازه های ملک که در نقشه ترسیم شده بود در قولنامه به آن اشاره شده تا اینکه برای گرفتن سند به اداره ثبت اسناد و املاک رفتم در حال انجام روال گرفتن سند بودم که نقشه کش اداره ثبت گفت این نقشه بایست اصلاح شود علت آن هم گفت این نقشه با نقشه سند ملک مجاور خیلی کم تطبیق ندارد و برای اینکه بین نقشه دو سند باریکه به وجود نیاید و کاملا به نقشه سند مجاور بچسبد لذا بردم دوباره همان نقشه کش اول و نقشه سند را اصلاح کرد البته لازم به ذکر است که فقط قدری ناچیز در شماره اعداد محیطی نقشه تغییراتی داد ولی مساحت همان ۳۰۰ متر تحویل داد یعنی مساحت سند نه یک سانتی متر اضافه شد و نه کم شد و این تغییر نقشه سند الزام اداره ثبت بود لذا سند مالکیت بر اساس نقشه جدید صادر شد حال مال ملک مجاور مدعی است ما طبق قولنامه به شما فروخته ایم و نقشه فعلی شما را قبول نداریم خواهشمند است راهنمایی فرمائید

    • .سلام وقتتون به خیر جناب رحیمی. امکان پاسخگویی به سوال شما به علت جزئیات زیاد در این قسمت وجود ندارد. لطفا از طریق تلفن های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید

  9. با سلام
    ملکی را از فردی قولنامه کرده در بنگاه معاملاتی و آن فرد فوت کرده و امضا و اثر انگشت فرد متوفی روی قولنامه هست و بنده هم قانونی از طریق پذیرش اظهارنامه بدون حضور فروشنده از اداره ثبت اسناد و املاک ملک مالکیت گرفته ام ورثه فرد متوفی مدعی هستند که اصلا پدرشان ملک را نفروخته و امضا نکرده
    آیا شکایت آنها به جایی می رسد؟
    و اصلا می گویند پدرمان محجور بوده که امضا کرده و قابل قبول نیست و از این جور صحبتها لطفا راهنمایی فرمایید

  10. با سلام . ۲سال پیش با یکنفر همکاری میکردم در مورد تامین پالت چوبی در شهر خودم و ارسال برای طرف مقابل در یک شهر دیگه ، پول برام واریز میکرد و من تهیه میکردم و با یک خاور که ثابت بود بارگیری میشد و براش می‌فرستادم ، تا اینکه کرونا شد و خرید و فروش موقتا کنسل شد و من تعداد ۷۴۰ عدد بدهکار شدم بهش و چون مبلغ بالا بود توان برگشت پولش یا تامین پالت های باقیمانده رو نداشتم ، یک قرارداد سنتی بستیم که هر دو هفته یک بار تعداد ۲۴۰ عدد بهش تحویل بدم که کلا دو نوبت تحویل دادم و یک نوبت باقی موند . یکی از بند های قرارداد اینه که اگر نتونستم تحویل بدم روزی یک م باید خسارت دیرکرد بدم ، الانم طرف رفته شکایت کرده و ۲۰۰میلیون خسارت خواسته ، لطفا مرا راهنمایی کنید .۰۹۹۶۰۴۵۶۶۵۰

    • سلام.وقت به خیر.برای ارائه ی راه حل نیاز است دادنامه ی خود را ارسال بفرمایید تا توسط وکلای مجموعه بررسی گردد.می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید

  11. سلام من یک باب مغازه دارم که مالک نمیتونه سند بزنه و من نمیتونم بفروشم چون مالک بدهی مالیاتی و دارایی داره من و کلی ضرر مالی کردم چند تا مشتری اومد دید این شرایطو داره رفت مادرم مریض بود توان مالی نداشتم مغازمو نمیتونستم بفروشم خرجش کنم فوت کرد الان بدهی دارم میخوام بفروشم بازم نمیتونم
    چطور میتونم تقاضای غرامت کنم از پالک

  12. سلام حساب بانکی من توسط پلیس فتا مسدود شده ،دادگاه حکم به بی گناهی من داده ،تجدید نظرهم تبرئه ی منو تایید کرده
    الان برای رفع مسدودیت حسابم چکار باید بکنم
    خودم ساکن مشهدم و پلیس فتای تبریز ،حسابم رو مسدود کرده ،دادگاه هم در کیفری تبریز برگزار شد

    • با سلام.ابتدا باید به بانک مسدود کننده ی حساب تان مراجعه نمایید. سپس با دریافت شماره نامه،به پلیس فتای مسدود کننده ی کارت مراجعه و یا به صورت تلفنی پیگیری نمایید. در صورتی که حساب به علت طرح شکایت مسدود شده باشد باید تا اتمام رسیدگی و صدور دستور رفع مسدودی توسط دادگاه منتظر بمانید.

  13. سلام وقت بخیر من متن پیام های که به یه نفر دیگه رو دادم میخاستم خطم به نام خودمه الان با همسرم دچار مشکل شدیم میخاستم ببینم کجا باید برم پیش چه کسی تا متن اون پیام هارو برام بده ممنون میشم بگین

  14. سلام وقت بخیر
    من یک سوالی داشتم از خدمتتون، اونم این هست که، فردی که در گذشته باهاش در ارتباط بودم از طریق( تلگرام)با آیدی که شماره ای ازش (مشخص نیست) تمام مسایل رابطمون رو به همسرم گفته و باعث ابروریزی و بهم خوردن زندگیم شده، من میخواهم ازش شکایت کنم، چطوری میتونم ثابت کنم کار اون شخص بوده؟
    اصلا دستم به جایی بند هست اون رو محکوم کنم؟؟؟!
    ممنون میشم راهنماییم کنین.

      • سلام من ده روز پیش تصادف کردم طرف فرارکرد شماره پلاک برداشتم زنگ زدم پلیس طرف مقصره حلاماشینم ۱۷میلیون هزینه داره لطفاً راهنمای کنین

        • سلام وقتتون بخیر همراه با شماره پلاک و تاریخ و ساعت دقیق تصادف به دفتر خدمات قضایی بروید و بعد از ثبت شکایت،از طریق شورای حل اختلاف درخواست کارشناسی می دهید.کارشناس نیز بعد از بررسی
          دوربین های محل میزان خسارت را محاسبه می نماید سپس در صورتی که فرد نسبت به پرداخت خسارت شما اقدام ننماید می توانید از طریق توقیف خودرو و مسدود نمودن حساب بانکی خسارت خود را دریافت نمائید.

        • سلام وقتتون بخیر همراه با شماره پلاک و تاریخ و ساعت دقیق تصادف به دفتر خدمات قضایی بروید و بعد از ثبت شکایت، در شورای حل اختلاف درخواست کارشناسی می دهید.کارشناس نیز بعد از بررسی دوربین های محل میزان خسارت را محاسبه می نماید سپس در صورتی که فرد نسبت به پرداخت خسارت اقدام نکرد می توانید از طریق توقیف خودرو یا مسدود نمودن حساب بانکی خسارت خود را دریافت نمائید.

  15. سلام،ببخشید من چند سال قبل من برگه ابرا از مهریه رو برای شوهرم امضا و انگشت زدم البته بخاطر فشار روحی و ترس..آخه شوهرم خیلی بده و مدام کتکم میزنه..آیا امیدی هست که مهریم رو بذارم اجرا؟ بگم چی؟ که نتیجه بگیرم؟