شما به صفحه وکلای پایه یک دادگستری در تهران وارد شده اید . در صورتی که قصد مشاوره و یا ارائه پرونده حقوقی خود به وکیل دادگستری دارید این مطلب را به طور کامل مطالعه کنید. در پایان صفحه شماره تماس ها و راه های ارتباطی وکلای دادیاران در تهران قرار گرفته است.

وکیل تهران

وکیل پایه یک دادگستری


وکیل دادگستری، نماینده ایست حقوقی است که به موجب اخذ پروانه وکالت، صلاحیت حضور در مراجع قضایی و دفاع از موکل خود را دارا می باشد. کاراموزان وکالت برای اخذ پروانه پایه یک ، دوره دوساله کاراموزی را سپری میکنند. در این دوره، کارآموزان با حضور در انواع دادگاه‌ها و دادسرا و مطالعه انواع پرونده ها و دعاوی زیر نظر وکیل سرپرست خود تجربه لازم را کسب می‌کند. پس از ان در صورت قبولی در ازمون اختبار پروانه وکالت پایه یک خود را اخذ مینمایند.

وکیل پایه یک دادگستری در تهران


وکلای دارای پروانه پاه یک دادگستری همگی صلاحیت طرح کلیه دعاوی حقوقی و کیفری را دارا می باشند. اما وکیل متخصص فقط در یک یا چند زمینه مشخص فعالیت میکند. علت ان هم مشخص است. قوانین گسترده و رویه های دادگاهی متفاوت! بر اساس همین علت یک نمانده حقوقی صلاحیت کافی در ورود به کلیه دعاوی حقوقی را نخواهد داشت. وکلای دادیاران در ۶ زمینه زیر به صورت تخصصی فعالیت و قبول دعاوی مینمایند.

  1. دعاوی حقوق خانواده
  2. دعاوی کیفری
  3. دادگاه انقلاب ، کیفری دو و امور مواد مخدر
  4. دعاوی حقوق عمومی
  5. املاک و اراضی
  6. قراردادها و امور شرکتها

با توضیحات فوق مشخص میگردد که هر وکیل بنا به تجربه کاری خود در برخی از حوزه‌های حقوقی مسلط‌تر می باشد. بنابراین، باید براساس موضوع هر پرونده به دنبال بهترین مرتبط و متخصص و پس از ان وکیل مجرب و متعهد در آن موضوع بود. بهترین وکیل دادگستری را میتوان با فاکتورهای زیر شناسایی کرد:

  • سابقه طولانی انجام پرونده حقوقی در زمینه موضوع مورد نظر .
  • اشراف کامل و جامع به مواد قانونی، رای وحدت رویه و نیز نحوه دادرسی به موضوع پرونده و رویه های دادگستری شهرستان موضوع پرونده .
  • قدرت کلام بالا و مدیریت جلسه دادگاه .
  • نتایج حاصل از سایر پرونده های مورد وکالت وی.

چرا وکلای دادیاران ؟


دادیاران دارای برد ممیزی برای وکلای همکار خود می باشد. لذا تعهد و تخصص وکلای خود را تضمین میکند.

نگران هزینه های وکالت نباشید. حق الوکاله پرونده های حقوقی بر اساس تعرفه دادیاران و حداقل عرف کانون وکلا درنظر گرفته شده است.

پرداخت حق الوکاله دارای شرایط می باشد. شرایط پرداخت شامل تسویه در پایان رای نهایی و یا پرداخت به صورت چند مرحله بدون ضمانت می باشد.

دادیاران با وکلای با تجربه همکاری میکند. حداقل تجربه عملی وکلا در دادیاران ۵ سال الی ۲۵ سال می باشد.

وکلای دادیاران در تهران در زمینه های کیفری ، حقوق عمومی و خانواده تخصصی فعالیت میکنند.


تلفن های دفتر مرکزی ، انتهای صفحه

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران


قطعا انتخاب بهترین وکیل دادگستری متخصص پرونده ی خود کار دشواری است. اینکه وکیل مورد نظر تا چه خد توانایی پیگیری و دفاع از پرونده شما راداشته باشد تا از هزینه ای که در این راه کرده اید پشیمان نشوید نکته بسیار مهمی می باشد. چرا دادیاران اسم بهترین وکلای حقوقی را به وکلای خود نسبت میدهد. مجموعه حقوقی دادیاران یک بنگاه خدمات حقوقی می باشد . در این میان با سابقه ۱۰ ساله و همکاری با بسیاری از وکلای مختلف و ممیزی در نهایت بهترین وکلای پایه یک دادگستری را به همکاری دعوت کرده است. اولویت ممیزی دادیاران ، تعهد و تخصص می باشد. لذا وکلای دادیاران هر کدام در زمینه تخصصی فعالیت میکنند.

جستجوی وکیل در تهران


امروزه نیاز ‌به یک وکیل خوب در تهران به‌شدت احساس می‌شود. مجموعه حقوقی دادیاران با همکاری بهترین وکلای پایه یک دادگستری در تهران همه روزه به غیر از روزهای تعطیل رسمی و پنجشنبه ها پاسخگوی مراجعین محترم به صورت حضوری و تلفنی و اینترنتی خواهد بود.

راه های ارتباطی


در صورتی که نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری در تهران دارید و یا اینکه میخواهید وکالت پرونده حقوقی خود را به ما بسپارید با شماره تماس های داخل وبسایت تماس بگیرید.