درباره من
وکیل پایه یک دادگستری مشهد الف : قبول دعاوی درامور حقوقی ازقبیل دعاوی املاک واراضی ؛ دعاوی مالی ؛ دعاوی شرکت ها ؛ دعاوی بیمه ؛دعاوی خانواده ؛ درخواست های حصر وراثت وتقسیم ماترک و وارث ؛ درخواست های مربوط به تابعیت واقامت وصدور پروانه کاروغیره ب : پذیرش اعلام وکالت در امور کیفری از هرقبیل ج : حل وفصل اختلافات بویژه در امور خانواده از طریق مسالمت با میانجیگری ترجیحا در رویه جاری ماست .

وکیل و نماینده دادخواه که منجی ست بر آدم بیگناه
به فضل اهورایی نیک داد، به آیین آزادگی شد گواه

عکس ها و فایل های آپلود شده
هیچ فایلی بارگذاری نشده است.
مقالات ارائه شده
هیچ مقاله‌ ای منتشر نشده است.
سوالات پاسخ داده شده
ضامن
(دوشنبه 14 مرداد)
ضامن هستم .در صورت عدم پرداخت اقساط وام بانکی آیا بانک میتواند سایر حساب های مرا که در بانک های دیگر هستند از طریق دادگاه و یا بانک مرکزی مسدود کند
پاسخ:

شما به عنوان ضامن در صورت عدم پرداخت اقساط وام بانکی توسط وام گیرنده در مقابل بانک مسئول پرداخت هستید سپس می توانید بابت مبالغ پرداختی به مدیون اصلی رجوع نمایید. در صورت عدم پرداخت اقساط توسط شما نیز بانک می تواند حساب های بانکی شما را مسدود نماید.

(دوشنبه 14 مرداد)
اگر شخصی خارج از ایران مرتکب جرمی شود می توان خانواده شخص را در ایران بازداشت کرد؟
پاسخ:

با توجه به اینکه مجازات قائم به شخص می باشد نمی توانید به علت ارتکاب جرم توسط شخصی، دیگری را بازداشت یا مجازات نمایید ولیکن ممکن است توقیف اموال خود شخص در ایران بسته به پرونده مطروحه امکان پذیر باشد.

وام
(دوشنبه 14 مرداد)
اگروام گیرنده وضامن چیزی نداشته باشند وکاملا مفلس باشند چگونه می شود وبا چه ماده قانونی می شود جلوی اقدامات بانک را گرفت ؟
پاسخ:

اگر اموالی داشته باشند توقیف می شود و اگر اموالی نداشته باشند باید گواهی اعسار از دادگاه بگیرند.انگاه طبق قاعده ی المفلس فی امان الله با انها کاری نخواهند داشت.

ضامن
(دوشنبه 14 مرداد)
من کارمند هستم و ضامن کسی شدم و هر ماه از حقوق بنده مبلغ ۳۰۰۰۰۰هزار تومان کم میشود بنده چه شکایتی تنظیم کنم که به پولم برسم و با آن طرف هم صحبت کردم که فقط فحش و ناسزا شنیدم
پاسخ:

شما به عنوان ضامن مسئول پرداخت اقساط وام هستید ولیکن می توانید نسبت به وجوهی که پرداخت کرده اید به مدیون اصلی مراجعه نمایید ( اظهارنامه ای برای ایشان ارسال نموده و زمانی را برای پرداخت وجوه مشخص نمایید ) در صورت عدم تادیه وجوه از جانب ایشان دادخواست مطالبه وجه به استناد فیش حقوقی ( کسری از حقوق ) به طرفیت مدیون اصلی تقدیم دادگاه نمایید.

گواهی انحصار وراثت
(دوشنبه 14 مرداد)
انحصار ورثه از پدر متوفی که خود وارث است و تقسیم ارث نکرده چگونه است ؟
پاسخ:

تنها یکی از ورثه نیز میتواند برای اخذ گواهی انحصار وراثت اقدام نماید بنابراین شما به نمایندگی از پدرتان جزء وراث پدربزرگ تان محسوب شده و می توانید برای گرفتن گواهی انحصار وراثت پدربزرگ و پدرتان اقدام نموده سپس در صورت عدم توافق در خصوص تقسیم ترکه دادخواستی تحت همین عنوان تقدیم دادگاه نمایید.

مهریه طلب ممتاز است و در صورت مطالبه از جانب زوجه بعد از کسر هزینه کفن و دفن مهریه زوجه از سهم الارث پرداخت خواهد شد.

نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است.

نظرات کاربران

لطفا برای ثبت دیدگاه خود ابتدا وارد سایت شوید