درباره من
گروه حقوقی فیض، با مدیریت علیرضا فیض مشکینی، قاضی بازنشسته محاکم حقوقی قم و وکیل پایه یک دادگستری، آماده ارائه کلیه خدمات حقوقی اعم از وکالت، مشاوره و تنظیم متون و لوایح است.۲ این گروه متشکل از وکلای پایه یک دادگستری با تجربه و کارشناسان حقوقی متخصص است.

وکیل و نماینده دادخواه که منجی ست بر آدم بیگناه
به فضل اهورایی نیک داد، به آیین آزادگی شد گواه

عکس ها و فایل های آپلود شده
هیچ فایلی بارگذاری نشده است.
مقالات ارائه شده
هیچ مقاله‌ ای منتشر نشده است.
سوالات پاسخ داده شده
سند
(دوشنبه 14 مرداد)
جهت تعویض سند تک برگی چه مدارکی لازم است؟
پاسخ:

سندهای تک برگی به تازگی جایگزین سندهای قدیمی شده اند و نسبت به آنها محسنات بیشتری دارند بنابراین نیازی به تغییر سند تک برگی وجود ندارد.

چک
(سه شنبه 15 مرداد)
آیا چکی که به صورت جا به جا پر شده قابل پرداخت است ؟
پاسخ:

با عنایت به ماده ۳۱۰ قانون تجارت ، اینچنین گفتهش ده که صادر کننده باید با تکمیل صحیح ارکان چک قصد و نیت خود را به بانک اعلام کند و و بانک نیز ارده صادر کننده را در پرداخت وجه چک محقق نماید . با توجه به مراتب فوق باید گفت پرداخت چنین چکی صحیح نیست زیرا در ارکان چک اشکال وجود دارد . صرفا در یک صورت قابل پرداخت است آن هم در صورت تصحیح اشتباه در ظهر چک از جانب صادر کننده

اجاره
(دوشنبه 14 مرداد)
اجاره نامه سوری جهت دریافت کد اقتصادی بر روی ملک مسکونی را چگونه باید تنظیم کنم؟
پاسخ:

شما می توانید با اجاره نامه ملک خود نسبت به گرفتن کد اقتصادی اقدام کنید.مالیات شرکت بر اساس عملکرد آن می باشد، به زودی متن کاملی از مالیات شرکتها ایجاد می کنیم.بهتر است آدرس شرکت خود را به آدرس منزل خود تغییر دهید، اما مانعی برای گرفتن کد اقتصادی نیست.

تقسیم ارث
(دوشنبه 14 مرداد)
آیا میتوان ملک ورثه ای بدون انحصار وراثت را خریداری کرد؟
پاسخ:

اولا مستحضر باشید که حتما بعد از فوت هر فردی باید گواهی انحصار وراثت گرفته شود به دلیل اینکه به نام پدر بوده است و شما نمیتوانید بدون گواهی برای فروش و تقسیم اقدام کنید. ثانیا متوفی نیز تنها تا یک سوم از مالش را میتواند وصیت کند.

تهمت
(دوشنبه 14 مرداد)
شخصی به دروغ به بنده تهمت درگیری و ضرب و شتم زده آیا بنده برای دفاع از خود نیاز به معرفی شهود دارم؟
پاسخ:

برای دفاع از خود و اثبات اینکه مرتکب جرمی نشده اید شهود خود را معرفی کرده و به شهادت آنها استناد نمایید در خصوص کذب بودن شهادت شهود شاکی (سازنده) پرونده نیز می توانید این امر را در جلسه رسیدگی مطرح نمایید تا قاضی پرونده به کذب بودن شهادت آنها رسیدگی نماید.

نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است.

نظرات کاربران

لطفا برای ثبت دیدگاه خود ابتدا وارد سایت شوید