درباره من
موسسه‌ی حقوقی سرانجام، ارائه دهنده‌ی کلیه‌ی خدمات حقوقی به صورت تخصصی از قبیل: ۱. دعاوی بانکی (قبول وکالت مشتریان در جهت بازپرداخت تسهیلات) ۲. دعاوی ملکی (الزام به تنظیم سند، تخلیه، تصرف عدوانی، خلع ید، افراز و تقسیم، اثبات مالکیت) ۳. دعاوی خانواده (طلاق، نفقه، مهریه، اجرت‌المثل، حضانت، اثبات نسب، قیمومت) ۴. دعاوی علیه منابع طبیعی ۵. امور حسبی (حصر وراثت، تحریر ترکه، مهر و موم ترکه، تقسیم ترکه) ۶. دیوان عدالت اداری (اعتراض به رای کمیسیون ماده صد شهرداری و...) ۷. داوری (قبول داوری توسط قاضی بازنشسته به صورت پیشا اختلاف و پسا اختلاف، تنظیم شرط داوری) ۸. کیفری (جرائم رایانه‌ای، کلاهبرداری، خیانت در امانت، جعل، ضرب و جرح، رابطه نامشروع) ۹. تنظیم قراردادهای حرفه‌ای ۱۰. ثبت برند، شرکت و صورتجلسه تغییرات ۲ چرا سرانجام: ۱. اولین موسسه حقوقی با امکان پیگیری آنلاین پرونده توسط موکل ۲. بهره‌مندی از تخصص‌های گوناگون وکلا و قضات بازنشسته ۳. حق‌الوکاله منصفانه با امکان پرداخت به صورت اقساطی کلیه خدمات، توسط وکیل پایه یک دادگستری ارائه می‌گردد.

وکیل و نماینده دادخواه که منجی ست بر آدم بیگناه
به فضل اهورایی نیک داد، به آیین آزادگی شد گواه

تخصص ها
  • ارث و میراث
  • املاک و اراضی
  • خانواده
  • دیوان عدالت اداری
  • شرکتها، بیمه، مالیات
  • کارگر وکارفرما
  • کیفری
  • مالک و مستاجر
  • مطالبات، چک و سفته
خدمات قابل ارائه
تنظیم قرارداد
مشاوره حقوقی
وکالت در دعاوی حقوقی
وکالت کاری و اجرایی
عکس ها و فایل های آپلود شده
هیچ فایلی بارگذاری نشده است.
مقالات ارائه شده
هیچ مقاله‌ ای منتشر نشده است.
سوالات پاسخ داده شده
ارث
(دوشنبه 14 مرداد)
تقسیم ارث در صورت مجهول بودت تاریخ فوت اشخاصی که از یکدیگر ارث می برند چگونه است؟
پاسخ:

طبق ماده ۸۷۳ قانون مدنی : اگر تاریخ فوت اشخاصی که از یکدیگر ارث می برند مجهول و تقدم و تاخر هیچ یک معلوم نباشد اشخاص مزبور از یکدیگر ارث نمی برند مگر آنکه موت به سبب غرق یا هدم واقع شود که در این صورت از یکدیگر ارث می برند بنابراین وراث مادرتان عبارتند از : زوج، فرزندان و مادر مادرتان ( به پدر بزرگتان از مادر شما ارثی نمی رسد)

وراث پدربزرگتان عبارتند از : زوجه ، پدر و مادر پدربزرگتان در صورتی که در قید حیات هستند و فرزندان ایشان ( به استثناء مادر شما ) لازم به ذکر است که از پدربزرگتان به شما و خواهر برادرانتان ارثی نمی رسد.

ضرب و شتم
(دوشنبه 14 مرداد)
از اسپری فلفل در درگیری شخصی استفاده کرده ام و فرد از من شکایت کرده است
پاسخ:

بار اثبات با ایشان خواهد بود که برای دفاع از خود و یا همسر نبوده است لذا مجازات دیه و حبس خواهد داشت که معمولا اگر سابقه کیفری نداشته باشید میتوانید از شرایط تخفیف استفاده کنید که یا تبدیل خواهد شد و یا تعلیق.

طلاق
(دوشنبه 14 مرداد)
سلام اگر شوهر نفقه ی زن را بپردازد ولی خانه ی مستقل برای زندگی اجاره نکند تکلیف چیست آیا زن حق طلاق دارد؟
پاسخ:

مسکن خود بخشی از نفقه است زن علی القاعده حق طلاق ندارد مگر در عسر و حرج

عفو
(دوشنبه 14 مرداد)
سلام میخواستم بدانم آیا ۲۲ بهمن امسال عفو و بخشودگی شامل زندانیان مواد مخدر شد یا نه؟
پاسخ:

عفو شامل محکومان محاکم عمومی و انقلاب و سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی است.به نظر میرسد زندانیان مواد مخدر واجد شرایط مشمول عفو میشوند.

تقسیم ارث
(دوشنبه 14 مرداد)
مادرمان فوت شده . تقیسم ارثیه با توجه به اینکه پدرمان در قید حیات می باشد چگونه است ؟
پاسخ:

از کل ماترک متوفی بعد از کسر هزینه کفن و دفن و بدهی های متوفی ( چنانچه وصیت نامه موجود باشد تا یک سوم طبق وصیت نامه عمل می شود ) یک چهارم به زوج ( پدرتان ) و پسر دو برابر دختر ارث می رسد لازم به ذکر است چنانچه پدر و مادر متوفی نیز در قید حیات باشند به مادر یک ششم و به پدر نیز یک ششم ارث میرسد .

نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است.

نظرات کاربران

لطفا برای ثبت دیدگاه خود ابتدا وارد سایت شوید