وکیل و نماینده دادخواه که منجی ست بر آدم بیگناه
به فضل اهورایی نیک داد، به آیین آزادگی شد گواه

تخصص ها
  • ارث و میراث
  • املاک و اراضی
  • بین الملل و مهاجرت
  • دیوان عدالت اداری
  • شرکتها، بیمه، مالیات
  • کارگر وکارفرما
  • کیفری
  • مالک و مستاجر
  • مطالبات، چک و سفته
خدمات قابل ارائه
وکالت کاری و اجرایی
سوابق کاری
3 سال وکیل پایه یک مدیر وکلای موسسه حقوقی
سوابق تحصیلی
کارشناس حقوقی خصوصی کارشناس ارشد حقوق فقه دانشگاه ازاد دکتری مدیریت از دانشگاه ازاد واحد جنوب
سوالات پاسخ داده شده
ارث
(دوشنبه 14 مرداد)
تقسیم ارث در صورت مجهول بودت تاریخ فوت اشخاصی که از یکدیگر ارث می برند چگونه است؟
پاسخ:

طبق ماده ۸۷۳ قانون مدنی : اگر تاریخ فوت اشخاصی که از یکدیگر ارث می برند مجهول و تقدم و تاخر هیچ یک معلوم نباشد اشخاص مزبور از یکدیگر ارث نمی برند مگر آنکه موت به سبب غرق یا هدم واقع شود که در این صورت از یکدیگر ارث می برند بنابراین وراث مادرتان عبارتند از : زوج، فرزندان و مادر مادرتان ( به پدر بزرگتان از مادر شما ارثی نمی رسد)

وراث پدربزرگتان عبارتند از : زوجه ، پدر و مادر پدربزرگتان در صورتی که در قید حیات هستند و فرزندان ایشان ( به استثناء مادر شما ) لازم به ذکر است که از پدربزرگتان به شما و خواهر برادرانتان ارثی نمی رسد.

ضامن
(دوشنبه 14 مرداد)
ضامن وام بانکی فردی شدم که اقساط را پرداخت نمیکند
پاسخ:

شما به عنوان ضامن در صورت عدم پرداخت اقساط وام بانکی توسط وام گیرنده در مقابل بانک مسئول پرداخت هستید سپس می توانید بابت مبالغ پرداختی به مدیون اصلی رجوع نمایید. در صورت عدم پرداخت اقساط توسط شما نیز بانک می تواند حساب های بانکی شما را مسدود نماید.

سند
(دوشنبه 14 مرداد)
به شخصی در سال ۷۴ به صورت قولنامه زمینی فروخته شده و بعد از فوت فروشنده توسط وراث وی به شخص دیگری نیز به صورت قولنامه فروخته شده . چه نوع دعاوی میتوان مطرح کرد ؟
پاسخ:

میتواند علیه وراث شکایت کیفری مبنی بر فروش مال غیر کند و با استناد به تاریخ قولنامه خودش که از نظر زمانی مقدم بر قولنامه دیگر می باشد به اثبات مالکیت خویش بپردازد.

عفو
(دوشنبه 14 مرداد)
سلام میخواستم بدانم آیا ۲۲ بهمن امسال عفو و بخشودگی شامل زندانیان مواد مخدر شد یا نه؟
پاسخ:

عفو شامل محکومان محاکم عمومی و انقلاب و سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی است.به نظر میرسد زندانیان مواد مخدر واجد شرایط مشمول عفو میشوند.

وام
(دوشنبه 14 مرداد)
اگروام گیرنده وضامن چیزی نداشته باشند وکاملا مفلس باشند چگونه می شود وبا چه ماده قانونی می شود جلوی اقدامات بانک را گرفت ؟
پاسخ:

اگر اموالی داشته باشند توقیف می شود و اگر اموالی نداشته باشند باید گواهی اعسار از دادگاه بگیرند.انگاه طبق قاعده ی المفلس فی امان الله با انها کاری نخواهند داشت.

نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است.

نظرات کاربران

لطفا برای ثبت دیدگاه خود ابتدا وارد سایت شوید