قبل از مشاوره حقوقی پیش روانشناس بروید

۱۰ بهمن, ۱۴۰۰ 0 مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه
قبل-از-مشاوره-حقوقی-پیش-روانشناس-بروید
به این مطلب امتیاز دهید

قبل از مشاوره حقوقی پیش روانشناس بروید


مراجعه به مشاور خانواده قبل از طلاق چقدر در پیشگیری از طلاق موثر است؟

آیا با مشاوره ی پیش از ازدواج آشنایی دارید؟

حضور یک مشاور را در طی زندگی زناشوئی لازم می دانید؟

اگر راهی برای بازگشت باشد آیا از طلاق منصرف می شوید؟

در این مطلب می خواهیم در مورد مشاوره و کاربردهای آن در مراحل مختلف ازدواج بپردازیم و اینکه مراجعه به مشاور خانواده قبل از طلاق تا چه حد به جلوگیری از طلاق کمک می کند.

مشاوره پیش از ازدواج بروید


تشکیل خانواده و تصمیم به ازدواج نیازمند بوجود آمدن یکسری آمادگی ها و ویژگی های شخصیتی در زوجین است. همچنین هر فری تا قبل از اینکه بخواهد خودش تشکل خانواده بدهد در یک فرهنگ و یک خانواده ی دیگری رشد کرده است که به نفر مقابل متفاوت است. هر شخصی ویژگی های شخصیتی و آرمان هایی دارد که باز هم با نفر مقابل متفاوت است. به همین دلیل مشاوره پیش از ازدواج بسیار بسیار می تواند در انتخاب شریک زندگی مفید و موثر باشد.

اگر شما قبل از اینکه ازدواج کنید به شناخت کافی و درستی از شریک زندگی خود برسید و با چشم باز جلو بروید، درصد بسیاری از مشکلاتی که ممکن است در طول زندگی زناشوئی برایتان پیش بیاید می کاهید.

 

لیست مراکز مشاور خانواده

درخواست مشاور خانواده

گواهی عدم امکان سازش چیست؟

 

مراجعه به مشاور خانواده


همچنین امروزه مسئله ی داشتن مشاور خانوادگی بین مردم بسیار جا افتاده است. مراجعه منظم زوجین نزد مشاور درصد بسیاری از مشکلات ان را حل می کند و کمک می کند که مشکلات را قبل از اینکه کارد به استخوان برسد از مسیر درستش حل کنند. کمک می کند تا طرفین بتوانند به درستی مشکلات طرف دیگر را درک کنند.ما توصیه می کنیم که حتما از یک مشاور خانواده خبره در طول زندگی خود کمک بگیرید.

کمک گرفتن از مشاوره در مرحله ی پیش از ازدواج و همچنین در حین زندگی مشترک کمک بسیار می کند تا از مشکلات بعدی مثل دعوی و ضرب و جرح، طلاق و مسائل حضانت فرزند و… همه و همه در امان بمانید و یک زندگی آرام و شاد در یک خانواده ی سالم داشته باشید.

 

مشاوره حقوقی دادیاران

 

مراجعه به مشاور خانواده قبل از طلاق


اما خب همواره عده ای هستند که هیچ کدام از این مراحل مشاوره پیش از ازدواج و مشاوره خانواده را نگذرانده اند. در اینجا وقتی مشکلات خانوادگی میان زوجین بالا می گیرد اغلب اوقات به طلاق جدایی ختم می شود. زیرا دیگر کار به جاهای باریک کشیده شده است و دو طرف با بی تجربگی و سر لج و لجبازی زندگی را به کام یکدیگر تلخ کرده اند. در اینجا دیگر ادامه ی زندگی برایشان میسر نیست.

اما همه ی وکلا و همچنین دادگاه نیز توصیه می کند که زوجین حتما مراجعه به مشاور خانواده قبل از طلاق را در برنامه ی خود داشته باشند. زیرا در مواردی این مشکلات قابل حل هستند و پا در میانی شخصی خبره و کاربلد می تواند رابطه ی ای که از هم گسسته شده است را مجددا پیوند دهد.

اما حتی اگر این رابطه مجددا پیوند نخورد، حداقل این است که می دانید تمام تلاشتان را برای نگه داشتن زندگی مشترکتان کرده اید اما جواب نداده است. در اینجا دیگر راه نهایی به طلاق و جدایی ختم می شود.

 

گروه حقوقی دادیاران _ وکیل خانواده
۰۹۱۵۲۴۴۷۰۹۰

 

مشاوره فوری با وکیل

همین حالا با وکیل دادگستری صحبت کنید

درخواست مشاوره تلفنی

در چه جرائمی دیه پرداخت می شود؟ نرخ دیه درسال ۱۴۰۳

دیه چیست ؟ در چه مواردی دیه پرداخت می شود؟ انواع دیه در قانون مجازات نرخ دیه درسال 1403 مهلت پرداخت آن چقدر...

مالیات چیست؟ بررسی انواع مالیات

شهروندان در برابر حقوق خود، وظائفی نیز برعهده دارند. پرداخت مالیات نیز یکی از این وظائف است که در تمام کشور ها برعهده ی شهروندان...

سهم الارث پسر و دختر در سال جاری

آیا میزان ارثیه ی دختر و پسر مساوی است؟ میزان سهم پسر و دختر از ارث چقدر است؟ وضعیت سهم الارث پسر و دختر در سال 1401...

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰ دیدگاه ثبت شده است.